Friday, October 21, 2011

Losyen Pembakar Lemak Bawah Lapisan Kulit Perut (Berlogo Halal)

Losyen Pemecah Lemak SeraC                            
Buatan Malaysia

SeraC Belly Lotion

Sesuai bagi kaum lelaki yang menghadapi masalah akumulasi lemak perut dan sekitarnya walaupun setelah melakukan kawalan diet, senaman, sukan dan urutan tetapi lemak dibahagian perut masih berdegil maupun bertambah.
Proses Perubahan Lemak Perut


Contoh Perut Berlemak
Losyen pembakar lemak perut jenama SeraC diedarkan oleh Emeses Enterprise telah terbukti berkesan walaupun masih baru dalam pasaran. Jangan takut mencuba, insyaAllah akan membawa kebaikan kepada kesihatan badan anda.
SeraC Lotion Khas Untuk Perut
Losyen ini adalah diperbuat dari bahan-bahan yang suci dan bersih bagi umat Islam yang menggunakannya. Bahan utama losyen adalah dari ekstrak tumbuhan dan buahan, tanpa bahan kimia dan sebagainya yang membahayakan kepada kulit. Logo Halal yang diperagakan adalah bukti produk memenuhi kehendak dan piawaian suci dan bersih.

Losyen adalah 100% tidak melekit apabila disapu keatas kulit, sebaliknya losyen memantap dan melicinkan kulit selepas beberapa minggu dipakai. Ini bererti apabila lemak dibawah kulit menurun kulit perut tidak kendur sebaliknya menegang dan mantap. Disamping itu, losyen mempunyai bau yang enak bagi kaum lelaki dan tiada kesan losyen atas kulit apabila disapu dengan cepat dalam tempoh tidak lebih dari 90 saat.
Suci dan Bersih
Losyen didatangkan dalam dua saiz botol yang cantik dan menarik sejajar dengan kandungannya yang berkualiti tinggi, iaitu botol 120ml dan 60ml.

Selamat Mencuba

Harga Pengguna:
120ml RM65.00
60ml   RM42.00

Dimana Boleh Diperolehi:
(a) Emeses Enterprise, Putra Heights, Subang Jaya, Selangor DE
+6012-292 6809 atau +6012-293 6809 atau +6019-233 4620
Email: sera.c.sales@gmail.com
Website: www.seracproducts.com.my

(b) RY Saloon Outlets (Giant, Tesco, Carrefour, Mydin)

2 comments:

  1. Feedbacks dari pengguna produk ini berkesan menurunkan lilitan pinggang selepas sebulan menggunakan losyen, tahniah SeraC

    ReplyDelete
  2. Perubahan pada perut dilihat dalam tempuh 30 hari menggunakan losyen

    ReplyDelete